۷ پاسخ

منم همینم من که طبیعیه از بس اعصاب خوردی دارم و حرص و جوش میخورم،سونوی بعدیمم ۱ ماه دیگس نمیدونم تا اون موقع با این همه استرس چیکار کنم😩😩😩

اره منم همش فکر میکنم چیزی نشده باشه نفهمم😑

منم مثل تو ولی سریع یادم می افته سپردمش به خدا و خیالم راحت میشه

نه بابا.مگه استرس های دور و برمون کمه که خودمونم به خودمون استرس بدیم

وای دقیقا منم همینم اتفاقا برای منم سوال بود همه اینطوری ان یا من فقط آنقدر نگرانم؟

اره عزیزم همه همینیم

اره😞😭 من هرموقع تکون نمیخوره کلی فکرای چرت و پرت میاد‌سراغم 😔😔

سوال های مرتبط