منم همینم من که طبیعیه از بس اعصاب خوردی دارم و حرص و جوش میخورم،سونوی بعدیمم ۱ ماه دیگس نمیدونم تا اون موقع با این همه استرس چیکار کنم😩😩😩
اره منم همش فکر میکنم چیزی نشده باشه نفهمم😑
منم مثل تو ولی سریع یادم می افته سپردمش به خدا و خیالم راحت میشه
نه بابا.مگه استرس های دور و برمون کمه که خودمونم به خودمون استرس بدیم
وای دقیقا منم همینم اتفاقا برای منم سوال بود همه اینطوری ان یا من فقط آنقدر نگرانم؟
اره عزیزم همه همینیم
اره😞😭 من هرموقع تکون نمیخوره کلی فکرای چرت و پرت میادسراغم 😔😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.