۲ پاسخ

من خودم آینه داشتم اما قاب نداشت دادم پسر عمو شوهرم ک کابینت درست می‌کنه قاب زد برام
عکس جلوتر نداشتم اما معلومه اینجام
درکل میشه حالا دیگه گنبدی بخای بکنی باید ببری شیشه بری ها اونا درست میکنن‌
من مستطیل بیشتر دوست داشتم

تصویر

این مدل منظورمه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩷🌸🌼🌸🩷🌼 مامان 🩷🌸🌼🌸🩷🌼 ۴ سالگی
مامان ❤مهدی❤️یار
‌‌‌‌ مامان ❤مهدی❤️یار ‌‌‌‌ ۴ سالگی
مامان دنیای مامان مامان دنیای مامان ۴ سالگی
مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۴ سالگی