۱۸ پاسخ

من کالاندولا میزنم خوبه بعضی وقتا خیلی میسوزه دکتر یه کرم دست ساز داده آب رواتیش میزنم سریع خوب میشه

من کرم فیروز
قبلا ایروکس میزدم

فقط سودوکرم

من تا دو سه ماه اول ماستلا میزدم الانم فیروز زینک اکساید

قیافتو قربون اخه ننههههه🤤🥹🥰🫶😗

اردن کبد ماهی خیلی خوبه
اگزاسین هم خوبه

من تالک و محافظ پای فیروز استفاده میکنم راضیم

من کرم تالک فیروز استفاده میکنم خیلی راضی بودم حساسیت داشت به دستمال مرطوب زخم شده بود خوب کرد احساس خنکی هم میده

چه بینی قشنگی داره جوجه😍😍

من فیروز ، کالاندولا ، لوسیون وازلین اینارو میزنم
خیلی هم شدید سوختگی باشه سودوکرم

1/2/3ماستلا عالیه

کالاندولا

کرم محافظ پای فیروز خوبه ابجیم یک و‌نیم ساله استفاده میکنه منم خریدم راضیم

عزییییزم🥹من فیروز و آردن وقتایی ک حس میکنم سوخته یکمی سودا کرم

سودوکرم

زینک اکساید میزنم

من آردن میزنم آبی رنگه. خوبه راضی بودم تا الان

اردن خوبه ماما بی بی خوبه

سوال های مرتبط