۱۳ پاسخ

ماشالا عزیزم خدا حفظش کنه گوشاشو کی سوراخ کردی؟

من قطره پدیا بست بهش میدم عزیزم و راضیم

من ویوا کیدز میدادم ولی نساخت بهش و نمیتونس پی پی کنه. حالا چند روز دکتر گفت نده بهش بعد اگع دیدی رو روال بود مارکش عوض کن

پدیا بست خیلی خوبه ولی مزه اش یجوریه ای اند دی خوبه

من پدیابست میدم

طعم هلوش بگیر انگار خوشمزس بچه من ک دوس داره

لباس نوزادی داریم  از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده  اگر مارو به اطرافیانتون معرفی کنید و کسی از طریق شما ثبت سفارش کنه شامل کدتخفیف ۵ درصدی میشین🌷

من اینو بهش میدم گلم عالیه

تصویر

ویواکیدز

مگه بهداشت نمیده بهت؟

من اینسری ویواکیدز با طعم هلو گرفتم پسرم خیلی دوست داره رفلاکسشم تشدید نمیکنه راضیم

مارک پدیا بست

اگ رفلاکس داره کامویت اگه نداره ای اند دی خوبه خوشمزس با طعم زردآلوعه

سوال های مرتبط