۵ پاسخ

عزیزم تونستی شیرخشکو کمتر کنی؟
من از دیشب خداروشکر موفق شدم شیرخشک ندم بهش،شوهرم خیلی مغزش تو این چیزا کار میکنه.بچم یه روز کامل بی قراری میکرد هی سینه میدادم چند تا میک میزد خوابش میبرد چون تنبل شده بود دلش شیرخشک میخواست،من شیرمادر میدادم مثلا یک ساعتم میدادم بعد شیر خشک سی تا آب میریختم با نصف پیمانه شیرخشک،آبکی میشد طعمش کم میشد میدادم میخورد بازم سیر نمیشد،تا چند بار اینکارو کردم یاد گرفت سینه رو محکمتر میک بزنه تا شیر بیاد،خودمم گوشت گوسفندی کبابی و سوپ جو با گوشت گوسفند و آب هویج و مالت جو و شیره انگور و خرما و مغزیجات خوردم قرص لاکتاول هم میخورم بچه هم میک میزنه شیر بیشتر میشه،فعلا که موفق شدم شیرخشک ندم،توام امتحان کن انشاا… موفق شی

تا ۴۰ دقیقه هم بوده

تا وقتی بخوره گاهی ۵دقیقه گاهی یه ربع خودش سیر بشه ول میکنه

بعضی وقتا اون موقع نیم ساعت تا چهل دقیقه بهش میدادم ، تازه بعضی وقتا هم زود به زود می‌خواست با اینکه زیاد هم زیر سینه بود

تو اون سن بود فسقلی من گاهی نیم ساعت زیر سینه بود

سوال های مرتبط