۸ پاسخ

من شبا میدم فقط

من چون بچم وزن نگرفته دکتر گفت سه تاچهاروعده روزانه بهش شیرخشک بده

من فقط وقتایی که خیلی بهونه میگیره معلومه با ممه سیر نشده میدم یا وقتی مجبورم برای دکتری جایی بزارمش خونه و برم شیر خشک می‌ده مامانم

من شبا میدم ۳الی ۴بار

من سه چهاروعده در۲۴ ساعت میدم

من چون شیرم کمه دووعده شیر خشک یه وعده مادر

من هروقت پیش کسی بزارم یا خوابم بیاد باباش بخواد شیر بده بهش یا بیرون از خونه نتونم سینه بدم

من روزی یبار میدم

سوال های مرتبط