برا من پارسال ۷ میلیون
سر کلاژ چیه؟ چجوریه؟
من شوهرم کادر درمان خیلی حساسه انقدر پرسید گفتن دکتر مهم نیست نخ مهمه به دکتر زیرمیزی الکی نده به من گفتن برو بیمارستان باید عملت کنن بدون زیر میزی رفتم روزی که بهترین دکترم بود پرسیدم کی میاد جراهی شدم حتی دارو هامم رایگان شد فقط باید بیمه باشی
عملشم کلا یک رب هم نیست خیلی راحته دکتر خیلی نامداری نیاز نیست باشه فقط باید نخش خوب باشه که من تحقیق کردم تو شهر ما بهترین نخور سرکلاژ تامین داشت اگه نخم خوب نبود از بیرون تهیه کن
برای من رایگان بیمارستان تأمین اجتماعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.