۴ پاسخ

من ۸۵بود ۸۳شدم دکترم داروداد ورزش می کنم تاببینم چه میشه

درس هم قد و هم وزن هستیم
من ۶۸ شدم طبیعی باردار نشدم تنبلی شدید دارم

من قد شمارو دارم با وزن ۸۲ 😑این ماه اقدام شروع کردم دکتر نرفتم تنبلی هم دارم بدون مصرف دارو پریود نمیشم

به منم گفت وزنتو پایین بیار

سوال های مرتبط