۸ پاسخ

خب ورزش و پیاده روی کن رژیم اصلاح سبک بگیر. قند و مواد کارخونه ای رو حذف کن. زود بخواب زود بیدار شو هورمونات تنظیم بشه.
همینجوری دست رو دست بذاری کارت سخت تره تلاش کن براش.

اره اگه اضافه وزن داری خودتو لاغر کن خیلی مهمه

باید بری تهت نظر دکتر

عزیزم ۵کیلو وزنت و بیار پایین، به هیچ وجه شیرینی نوشابه فست فود ،چای نسکافه قهوه نخور و ورزش کن و داروهای تنبلی تخمدانت رو هم بخور باردارمیشی، منم شدید بودم رفتم تحت نظر دکتر چمن آرا شیراز ، ارجاعم داد به دکتر اصلاحات حرکات قلب، و ایشونم آمپول لاغری اسپارتینا برام نوشت من فقط یه دوزش رو زدم یعنی باید تا سه ماه میزدم فقط یک ماهشو زدم و ۵ کیلو وزن کم کردم و با ورزش و رژیم لاغر که شدم ،الانم باردارم ۶ هفته هستم، شما ام همین کار و کنید باردار میشید عزیزم

سلام مغزیجات بخور برای تنبلی تخمدان خیلی خوبه

سلام عزیزم چرا نشه؟
فقط باید یکم صبوری کنی گلم
منم تنبلی داشتم حدودا یکسال بود اقدام بودم اما رفتم پیش دکتر و بهم قرص لتروزول و متوفورمین داد تقریبا تو یه دوره مصرف این قرصا باردار شدم
ان شاءالله که دامن شما هم هرچه زودتر سبز بشه 🌸🌸

زنداداش من تنبلی شدید داشته دکتر بهش گفته شاید تا ۱۰ سال باردار نشی
ولی ماه بعد عروسی باردار شد
دکترش گفته بود مثل معجزه اس

نه عزیز منم تنبلی شدید داشتم رقتم دکتر نازایی آمپول تقویتی زدم خوب شدم سه ماه هم باردار شدم پارسال

سوال های مرتبط