خانوما معاینه ی تحریکی چطوریه ؟؟

۵ پاسخ

اول دوتا انگشت میندازه داخلت بعد سه تا فقد شل بگیر و نفس عمیق بکش
سفت بگیری خیلی درد داره پاهاتم خیلیی باز کن و شل باشه

معاینه لگن شدم درد نداشت اصلا با دو انگشت بود
تحریکی هم مثل اینکه همونه ولی اون تو میچرخومه دست رو

ن اصلا درد نداره فقط باید شل کنی از زایمان ک سخت تر نیست

وای من نمی‌خوام تو دلتو خالی کنم ولی خیلی درد داشت برای من شایدم من تحمل دردم کمه

با سه تا انگشت معاینت میکنن که رحمت تحریک شه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی