۴ پاسخ

این بدههههه

منمممممممممم روانی شدممممم دیگهههههه

من 1ز 15هم قرص قط کردم
پ نشدم
ازمایش وتست دادم منفی بود
امروز رفتم دکتر سونو نوشت 😂ببینم چی شده ک نمیادددد

به شیر دادن نیس ک بعضیا تا یه سال پریود نمیشن یکیم مث من هم شیر میدم هم از وختی زایمان کردم هر ماه پریودم😁😁😁

سوال های مرتبط