۱۱ پاسخ

وای منم این طوریم

اره تا چیزی میخورم مستقیم میره تو مثانم😂😭

من گفتم از امشب خودم ما ی بییبی کنم خخخ

بله
واقعا خسته شدم
شبا تا صب ۵ تا ۶ بار
روزا هم که هر نیم ساعت

منم همینطورم.از دستشویی متنفر شدم

بله بنده
انگار این شکلی تمرینمون میدن واسه این ک نی نی دنیا بیاد😆شبا دقیقا هر یک ساعت یا ۲ساعت میرم دستشویی روزا بهترم

من رو تایمم تو ۲۴ساعت چه اب بخورم چه نخورم حداقل یکساعت یبارو باییییید برم 😐

من دارم تو دسشویی زندگی میکنم کلا😕😅

اره عزیزم

خیلی تازه میگن هر چی هفته ها بالاتر بره بیشتر میشه

اره منم همینطورم خسته شدم از دسشویی رفتن

سوال های مرتبط