وای منم این طوریم
اره تا چیزی میخورم مستقیم میره تو مثانم😂😭
من گفتم از امشب خودم ما ی بییبی کنم خخخ
بله
واقعا خسته شدم
شبا تا صب ۵ تا ۶ بار
روزا هم که هر نیم ساعت
منم همینطورم.از دستشویی متنفر شدم
بله بنده
انگار این شکلی تمرینمون میدن واسه این ک نی نی دنیا بیاد😆شبا دقیقا هر یک ساعت یا ۲ساعت میرم دستشویی روزا بهترم
من رو تایمم تو ۲۴ساعت چه اب بخورم چه نخورم حداقل یکساعت یبارو باییییید برم 😐
من دارم تو دسشویی زندگی میکنم کلا😕😅
اره عزیزم
خیلی تازه میگن هر چی هفته ها بالاتر بره بیشتر میشه
اره منم همینطورم خسته شدم از دسشویی رفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.