خانمهای هم هفته من
شماهم خیلی دسشویی میرید؟

۱۲ پاسخ

من از همون اول زیاد دسشویی میرفتم

من ک الانشم زیاد میرم.

🤦‍♀️😑اره عزیزم تازه هفتت بره بالا بیشترم میشه
من تایم گرفتم🤣هر ۲ساعت یا ۳ساعت تا صب
فقط برای من شبا میگیره تا صب🤦‍♀️😑

زیاااااااااااااااااد

خیلی زیاد

وای ارررره

ارع ولی رنگش نارنجی هست گاهی

دیگه با دستشویی قرارداد بستیم

من از اول بارداریم تا الان یه پام دستشویی😕

خیلی زیادنمیشه هم نشست که😂

بله خیلی

آره خییییییلی

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی ورستا😍 مامان امیرعلی ورستا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری