آره چه اشکالی داره،میرم.
شماهم برو
من زیاد میرم مامانم میگه از آخر تو طبیعت زایمان میکنی 😆ولی به خودم فشار نمیارم خسته میشم دراز میکشم کمی راه میرم ولی خیلی خوبه حتما برو
منکه حوصله ندارم اصلا، فکنم افسردگی گرفتم، خیلیم اذیتم اصلا نمیتونم از جام تکون بخورم مگر منو با ویلچر ببرن🫥
اره رفتم
چرا مگه نباید رفت🤔
نه من که نرفتم تا حالا ولی پیش بیاد میرم
اره مگه عیبی داره!
من هم هفته ی شما بودم میرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.