اره کم کاره
نه عزیزم اونقدر نیست ک
اصلا نگران نباشیا
من چند سال تیرویید دارم دکتری شدم برا خودم😃
تو ماه شما باید سه باشه ک مال شما۳/۵
یعنی نیم بالاتر ک اصلا زیاد نیست ولی حتماً فردا پس فردا ببر پیش دکتر تا دارو شروع کنه زودی بیاد پایین
خیلی کم از تنظیم در رفته
و ب دکترتون نشون بدید دارو میدن
زود رفع میشه ان شاءالله ولی حتما ب دکترتون بگید،منم دارو میخورم
بله کم کاره دکترت خودش دارو میده کنترل میشه من ازاول میخورم
بله عزیزم کم کار
باید قرص بخوری
پزشکت ببینه دارو میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.