۸ پاسخ

نخوررررررر اصلا

نه نخور

نه نخور عزیزم

نه نخور باید ناشتا باشی منم ازمایش میدم همیشه هم ناشتا میرم

بله قرصی ک همیشه مصرف میکنی رو بخور

باید بخوری من از دکتر پرسیدم گفت بخور

ی ساعت قبل ازمایش بخور مثل همیشه مشکلی نداره

میخای از ازمایشگاه بپرس

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر هفته بیست‌وششم بارداری