من داشتم قرص و مایعات خوردم رفع شد
من داشتم خفیف
فقط از روی ازمایش نشون داد
من از وقتی باردار شدم گرفتم. اصلا هم خوب بشو نیست. قرص میخورم چند روز خوب مبشه دوباره شروع میشه. واسه من هیچ علائمی نداشت ولی وقتی زیاد میشه درد پریودی میگیرم. دیگه بهش فکر نمیکنم دیوونم کرد
من داشتم شدید بود قرص خوردم خوب شد
من داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.