۶ پاسخ

من الان خیلی وقته درمان میکنم باز عفونت دارم باید دارو هاتو سرساعت بخوری و بزاری کم کم دارو ها اثر کنه

مرحله اول سفکسیم من خوردم خوب شد بعد دوباره گرفتم عفونت و نیتروفورانتوئین داد اینقد هم حال ادمو بد میکنه

یه ورق سفیکسیم داددوباره آزمایش دادم خوب شده بود

خوب میشه دوباره هم ممکنه برگرده

رفتم دکتر قرص واژن و چرک خشک کن داد

منم داشتم دکتر بهم نیتروفورانتوئین داد

سوال های مرتبط