من الان خیلی وقته درمان میکنم باز عفونت دارم باید دارو هاتو سرساعت بخوری و بزاری کم کم دارو ها اثر کنه
مرحله اول سفکسیم من خوردم خوب شد بعد دوباره گرفتم عفونت و نیتروفورانتوئین داد اینقد هم حال ادمو بد میکنه
یه ورق سفیکسیم داددوباره آزمایش دادم خوب شده بود
خوب میشه دوباره هم ممکنه برگرده
رفتم دکتر قرص واژن و چرک خشک کن داد
منم داشتم دکتر بهم نیتروفورانتوئین داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.