۱ پاسخ

یه مدته بعد خوب میشه عزیزم

منم دخترم همینجوریه الان داره بهتر میشه
وقتی خیلی عصبانی بشه که سینه رو نگیره اول پستونک میدم که آروم شه بعد سینه

سوال های مرتبط