خانوم ها اومدم عروسی بچم اذیت نمیشه برا صدا

۳ پاسخ

ن من بردمش اینقدپسرخوبی بود🥹🥹اصلااذیتم نکرد

میشه من نرفتم به خاطر صدا

ن عزیزم ماشاءالله بزرگه اگه خونه هست برو تو خونه بشین

سوال های مرتبط