۵ پاسخ

بهداشت وسایلاشو باید رعایت کنی
اسباب بازی هاشو ضدعفونی کنی
شیشه پستونک ضدعفونی کنی

اگه شیرخودتو میخوره هم خودت دارو بزنی هم بچه .اگه شیرخشک میخوره مرتب باید شیشه شیر و‌‌...ضدعفونی کنی .

من با پاراکید پویا سیستم ایمنی بدنشو بردم بالا
یه دور کامل شیشه و پستونک ریختم نو کردم

قطره ی ویوله دوژانسیان همون قطره بنفش رنگ که مامانامون برای ما استفاده میکردن عالیه
روزی دو بار بزن ۲-۳ روزه خوب میشه
برگشت هم نداره

سلام بچه منم داخل گلوش میزنه نمیدونم چرا

سوال های مرتبط