فقط میتونم بگم خدا به دادت برسه
اگه خودتو دوس داری و کمکی نداری سقط کن
چی بگم خواهر سخته اگه نمیخواستی باید مواظب میشدی
ولی حالا که شده ب چیزای خوبش فکر کن یه هم بازی برا بچت😍مبارکه 😍
دلداری دلداری دلداری دلداری
روحت شاد یادت گرامی البته شوخی میکنم اگه میدونستم بیست سال فاصله بین دوتا بچه چه مصیبتای داره من سر پنج ماه دومی رو میاوردم
توکه بچت بزرگه من خودم ۳ماهم بوده مامانم حامله میشه من یسالم میشه داداشم ب دنیامیادتازه فکن اونموقع ن پوشک بودنه شیرخشک ابم سردمن خودمم پسرم ۱۰ماهش بودحامله شدم پسرم ۱سالو۷ماهش بودپسردومم دنیااومدالان خداروشکرهمبازین منم دومی نمیخواستم ولی الان فقط میگم خداروشکرک دادش بهم الانکه اکثراپشته هم بچه میارن ک همبازی باشن باهم بزرگ بشن باهم بزرگ میشن یدفعه راحت میشی
مبارکه گلم
عزیزم بچت دیگه بزرگه ماشالله
درسته سخته تو این شرایط اقتصادی
ولی خدا داد دیگه قدر نعمتی ک داده. رو بدون خیلی حسرت این نعمت رو میکشن خدا دامن اونارم سبز کنه انشاالله
شماهم شکرگذار باش
همبازی میشن انشالله
اگه شرایط مالیت بد نیست نگه دار
توکل بخدا آن شالله ک خدا کمکت میکنه خودش داده خودشم کمک میده شک نکن
بارداری؟ توکه بچت نزدیک سه سالشه فکرشوبکن دخترمن5ماهه بودفهمیدم باردارم سختم بودیکی دوماه اول دیونه شدم بعدکم کن عادت کردم بارداریموگذروندم دخترم1سالش شددختردومن به دنیااومداره خیلی سخت بودنمیتونی تصورش کنی دوتاشونم شیروپوشکی دختربزرگم هنوزراه نمیرفت فقط1سالش بودحتی نمیتونستن حموم ساده برم، ولی خب خداتوانشوصبرشوقدرتشوبهم دادخداروشکربخاطروجودشون دوتاشونن همبازی شدن دوست شدن باهم مشغولن تنهانیستن خیلی خوبه
روش جلوگیریت چی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.