مامانا ممکنه ابریزش بینی مال دندون دراوردن باشه؟

۱۰ پاسخ

دندون تب نداره،دندون ابریزش بینی نداره،فصل بهاره گرده گل زیاده

اره پسرم تا ی ماه تقریبا داشت بعد دندوناش دراومد

اره پسر من هر موقع میخواد در بیاره ابریزش میگیره بعد دندون در اومد خوب میشه

پسر منم داره ولی فعک نکنم

بله بچم آبریزش و علائم سرماخوردگی داشت ولی مال دندون بود یروز داشت دو روز نداشت و هی تکرار

والا دختر منم گرف نميدونم ولي ميگن ربط نداره

نه عزیزم

نه ربطی نداره

نه عزیزم

فعععععک نکنم

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی