۵ پاسخ

اره من هردوتا بچه هام ابریزش داشتن موفع دندون

نه عزیرم

خیر گرفتگی بینی اگه سرما نباشه به رفلاکس ربط داره و ممکن تو هرماهی از بچها رخ بده

دختر من ابریزش بینی فقط داشت و دندون دراورد بله میشه باشه

نه
ریختن آب دهان
نق نقو شدن
بعضی اوقات بالا رفتن دمای بدن
اسهال
تب

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی