۴ پاسخ

وااای مریم من الان دیدم زایمان کردی🥹🥹مبارکه💎خدا الهی برات خیر بخواد زودی بچتو بیاری خونه پیش خودت

منم ۸روز پسرم موند تو دستگاه

۱۰ روز شد بچه خواهرم،با اینکه حالش خوب شد،دکتر گفت دوره ۱۰ روزه هست و مرخص نمیکنن زودتر

سلام عزیزم من پسرم ده روز بستری بود داخل دستگاه بود خداروشکر الان خوبه مرخص شده نگران نباش منم کلی استزسکشیدم انا خداروشکر گذشت

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی