۱۲ پاسخ

رو زمین میخابیم

من شوهرم تو تخت
منو بچه خا تو پذیرایی خخخخ

بچه ها تو تخت خودشون تو اتاق خودشون
ماهم جدا

سه تایی رو تخت میخوابین؟والا منو پسرم رو تخت میخوابیم پسرم کلا دست و پاهای روی منه!

رو‌زمین میخوابیم ...من وسط شوهرم و بچمم کنارم

من و دوتا پسرام رو تختمون میخوابیدیم شوهرمم یه تشک جدا انداخته بود رو تخت پسرم دیدم راحت نمیشم دوتاشم جمع کردم الان رو زمین میخوابیم راحت

ما که واسه دو تاشون اتاق جدا و تخت جدا گذاشتیم ولی نمی‌خوابن تو اتاقشون .دیگه من و دو تا پسرا رو تخت دو نفره امون می‌خوابیم و شوهرم تو اتاق پسرم و تو تخت پسرم

من بچه هام از وقتی از شیر گرفتم اتاق خودشون میخوابن خونمونم ک یک خواب یود بازم تو حال میخوابیدن پیش ما نبودن

دختر بزرگم ک از اول تنهامیخوابید کوچیکه تاوقتی تخت کنارمادرش اندازه بود پیش ما بود چون اتاقمون کوچیکه خودمونم روتختیم ی مدت کنارم روزمین بود بعد دگ تنهاخوابوندمش تواتاق خودمونم تو پذیرایی ی مدت بعدم دوتاشونو بردم یه اتاق الان باهم میخوابن

تخت دخترم آوردم کنار تخت خودم

منو پسرم رو تخت خودم شوهرم‌پایین تخت

همگی رو زمین تو پذیرایی کوچیکه نزدیکم که شیر میخوره بزرگه دورتر

سوال های مرتبط