۱۹ پاسخ

هر وقت از مدرسه میومدم سر سفره ناهار این میومد تو تلویزیون ایییییی دلم تنگ شده برا اونروزا

سامان گلریز😊

وای خنده بازار برنامه شو درست کرده بود اسمشو گذاشته بود ساسان گل درشت 😂😂🤣🤣🤣🤣

فکر کنم اون زمان دلمون خوش تر بود حال هممون خیلی بهتر بود 😔کمتر غم و غصه داشتیم اینهمه گرونی نبود

اره یدونه دنت میاورد میریخت تو همه چی😂😂

بهووونه🥹

یبارم یه مواد غذایی از دستش افتاد رو زمین، برداشت دوباره انداخت تو ماهیتابه🤣🤣🤣🤣🤣

یادمه یبار موز تفت میداد🤣🤣🤣🤣

ععععع یادش بخیر منم نگاه میکردم🥹

یادش بخیررر

چقدپیرشدیم😭😭😭

یادش بخیر 😭

قبلاً مسخرش میکردم . الان میگم کاش آدم برمیگشت به همون روزا

اخ یادش بخیر😢

با اون صدای لوسشش

یادش بخیر😅🤣نمیدونم چرا با اینکه میدونستم قیمه هارو همیشه میریزه تو ماستا ولی تا اخرش نگاه میکردم برنامه اشو🤣🤣

فقط این میتونست با پنیر پیتزا و دنت تبلیغاتی قورمه سبزی و آبگوشت درست کنه😂😂😂

یادش بخیر

آشپز فوق العاده ای بود یادش بخیر

سوال های مرتبط

مامان هانا گلی 👩🏵❤ مامان هانا گلی 👩🏵❤ ۳ سالگی
مامان حلما نمک مامان حلما نمک ۳ سالگی