هر وقت از مدرسه میومدم سر سفره ناهار این میومد تو تلویزیون ایییییی دلم تنگ شده برا اونروزا
سامان گلریز😊
وای خنده بازار برنامه شو درست کرده بود اسمشو گذاشته بود ساسان گل درشت 😂😂🤣🤣🤣🤣
فکر کنم اون زمان دلمون خوش تر بود حال هممون خیلی بهتر بود 😔کمتر غم و غصه داشتیم اینهمه گرونی نبود
اره یدونه دنت میاورد میریخت تو همه چی😂😂
بهووونه🥹
یبارم یه مواد غذایی از دستش افتاد رو زمین، برداشت دوباره انداخت تو ماهیتابه🤣🤣🤣🤣🤣
یادمه یبار موز تفت میداد🤣🤣🤣🤣
ععععع یادش بخیر منم نگاه میکردم🥹
یادش بخیررر
چقدپیرشدیم😭😭😭
یادش بخیر 😭
قبلاً مسخرش میکردم . الان میگم کاش آدم برمیگشت به همون روزا
اخ یادش بخیر😢
با اون صدای لوسشش
یادش بخیر😅🤣نمیدونم چرا با اینکه میدونستم قیمه هارو همیشه میریزه تو ماستا ولی تا اخرش نگاه میکردم برنامه اشو🤣🤣
فقط این میتونست با پنیر پیتزا و دنت تبلیغاتی قورمه سبزی و آبگوشت درست کنه😂😂😂
یادش بخیر
آشپز فوق العاده ای بود یادش بخیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.