نتیچه آزمایش گفتن مثبت بود فردا جوابشو میگیرم ببرم پیش دکتر

تصویر
۱۰ پاسخ

مهسا کدوم دکتر میری؟بگو منم برم

مبارکت باشه قشنگ خانوم بمونه برات ن تنها دلتو بلکه پا قدمش زندگیت رو هم خوش کنه برات ❤️

منم تجربه دوتا سقط قبل از پسرم داشتم
براهمین سر بی بی چک و آزمایش مثبت پسرم هیچ ذوقی نداشتم بی ذوقیتو دیدم یاد خودم افتادم
ولی همینجوری بی ذوق بی ذوق دیدم نههه انگار واقعا این بچه سهم منههه😍
ایشالا براتوام همینطوری بشه

خوب خداروشکر خدا برات حفظش کنه ان شاالله

خداروشکر عزیزم

خداروشکرعزیزم ایشالا این دوران روبه سلامتی بگذرونی

مبارکت باشه انشالله به دل خوش بغل بگیریش❤️

عکس😆😆😆😆

عددش چند بود باید تکرار کنی دو روز دیگه چون سقط مکرری ببینی رشدش خوبه

اره ببر دکتر تا بببنه

سوال های مرتبط

مامان مامان رضا مامان مامان رضا هفته یازدهم بارداری