منم نزدم اصلا، همون بدو تولد هم بیهوش بودم وگرنه نمیذاشتم اونم بزنن
وقتی تو خود آمریکا و اسرائیل واکسن زن اختیاریه چرا اینا که وارد ایران میشه باید اجباری باشه اونم بهدااااشت بزنه، تحقیق زیاد کردم در مورد مواد داخل واکسن و ویالهاش،
من معلمم میدونم هیچ مدیری حق اجبار واکسن نداره بچه ها ما هم ۶ سال دیگه میرن مدرسه قانون جدید میاد ان شاء الله ،البته سراغ دارم که مدارس بدون کارت واکسن ثبت نام میکنن فقط نباید حساسشون کرد...
چرا نزنی ؟ ب چ دلیل؟
چرا نزنی برای دختر من خیلی سخت نبود خیلی قبلش استرس داشتم نگران نباش برو بزن
پسر من رو مجبور شدیم جراحی کنیم بیمارستان همش میپرسیدن تاکید داشتن که واکسیناسیونش کامل باشه
ان شاءالله همه بچه ها در پناه خدا سلامت باشن اما ریسک نکن بنظرم بزن
موقع مدرسه ثبت نامش نمیکنن
بله عزیزم اشکال داره و اینکه مدرسه ثبت نامش نمیکنن
چرا نزنی اونقدر ها که میگن سخت نیست من دخترم نه درد داشت نه تب برعکس بقیه واکسن هاش
سلام خانم ها تو بله گروه داریم هرکی خواست پیام بزارید لینک بدم بیاد. mahsa7900@
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.