۳ پاسخ

نه یبوست نبود . اسهال نشده مث قبل کار میکنه شکمش ولی یکم شل

شیرخشک نسازه یبوست میگیره شاید دندون داره در میاد اسهال شده

خب باید شل باشه.
مگه سفت بوده؟

سوال های مرتبط