۲ پاسخ

۲ رو باید با ۱ قاطی کنی بدی
یهو نرو رو ۲
من یک قوطی ۲ و یک قوطی ۱ گذاشتم دم دست نصف نصف درست میکنم .مخلوط میکنم دوتاشو تا قوطیها تموم بشه دیگه میرم رو ۲ کلا.تا الان هم مشکلی نداشته

ن ربطی نداره باید 2بخوره

سوال های مرتبط