حتما بده. حتما. وگرنه اعتصاب شیر میکنه و پیر میشی
من دارم میدم الان تقریبا بیست روزه،هرچند که تاثیر خیلی زیادی نداره اما باز اون شدت بی قراری و اسید معدشو بهتر کرده اما طول میکشه دو هفته تا تاثیرشو ببینی
باید دارو بدی عزیزم چون اگه خدایی نکرده درمان نشه ممکنه اعتصاب شیر کنه برای بهتر شدن هم سعی قطره های اسانس دار ندی بهش مثلا قطره اد کامویت بده که بدون اسانسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.