۵ پاسخ

زوده تا ۲ سالگی باید بخوره

دخترم از ۸ماهگی اعتصاب شیرکرده بود با بدبختی فقط تو خواب بهش میدادیم دو سه ماه اینجوری بود از یکسالگی دکتربهم گفت سعی غذا بیشتربدی شیرکمتر منم کلا سه یا ۴بار بهش شیر میدادم اونم عادت کرده حالا تا ۲سالگی همینجور کم بهش میدم و کم میکنم بعدش قطع

سلام خانم ها تو بله گروه داریم هرکی خواست پیام بزارید لینک بدم بیاد. mahsa7900@

18 ماهگی زوده
حداقل 20 ماه بخوره
کم کم وعده شیرش رو کم کن و بعد قطعش کن
من الان یک هفتس گرفتم ولی پسر من الرژیش برگشته و کلا شیر و لبنیات حذف کردم

من از امروز گرفتمش خداکنه امشب اذیت نکنه

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری