من نازیلا ابراهیمی رفتم چندیپن بار به دلایل مختلف ولی خانم صدیقه افشار زاده رو برای هر چیزی معرفی میکنم بری پیششون عالی هستن
دکتر نصرت ابراهیمی هم خیلییی دکتر خوبیه
یکم هزینش گرونه ولی دکتر خوبیه
من پیش مریم تیموری رفتم واقعا عالی بودن وقت کافی واسه مریض میزاره باهات دوست میشه راحتی باهاش کلا مدرک پزشکیش از استرالیا و جند جا دیگه تو گوگل بزنی میاد
من با میترا باعانی اول سز شدم
یعنی واسه درمانهبارداری؟یا تحت نظر در بارداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.