۲ پاسخ

کلا از اون دکترای به شدت پولکیه

وااایی پیش شیرین صابر بنظرم اصلاااا نرو
من زیر دلم درد میکرد رفتم بلوک زایمان بیمارستان رضوی که برام سونو بنویسن ببینم طول سرویکس اومده پایین یا نه ایشون سونو کااامل شکمی آپاندیس و...نوشت ۴۶۰۰ فقط پول سونو شد خود دکتر سونو گفت تو نیاز به این سونو نداشتی اصلا چون بچه پایینه دل دردی

سوال های مرتبط