سلام دخترا پاهام خیلی ورم کرده این طبیعیه؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

آب زیاد بخور ورمش بره

منم اینجوریم

منم همینجوری شدم هروقت راه میرم یا ایستاده زیاد باشم بیشتر میشه ورمش

من دو سه روزه یکی از پاهام ورم میکنه

منم دقیقا همینطورم

چجوری خم میشی لاک میزنی

نمکوخیلییییی کم کن اب حتمازیادبخور

آره تو این هفته ها طبیعیه

منم اون روز دییقا تو شرایط شما بودم نکران شدم رفتم بیمارستان اوناهم که سر‌درنمیارن صدتا ازمایش و اینور اونور اخرش گفتن طبیعیه فقط هروقت سرگیجه تاری دید سردرد شدید استفراغ و از همه مهم تر کنار اینا فشارت هم بالا بود برو دکتر ممکن خطر داشته باشه وگرنه ورم کردن یچیز کاملا طبیعیه

اره طبیعیه
من روی پام ورم داره

اره گلم تو هفته های ما طبیعی

اره عزیزم منم خیلییی ورم کرده بودن

سلام عزیزم نه‌ فشارتوچک‌ کن

سوال های مرتبط

مامان رایا🩷🩷 مامان رایا🩷🩷 ۳ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری