۷ پاسخ

زردی از ۷ ب بالا معمولا بستری میکنن ولی ۹ کمه شیرخشک بهش بده ازبدنش دفع میشه

دختر منم زردیش رو ۱۳ بود دکترش گفت زردی بالای ۱۵ دستگاه لازمه
با عرق کاسنی بدنشو مرطوب کن
خودت هم شیر خشت بخور دمنوش عناب بخور ترنجبین بخور البته اگه شیر خودت و میدی

مال منم ۹ بود دکتر گفت ۴۸ ساعت شیر خودتو نده بهش از بدنش میره
منم ندادم خوب شد

اگه شیرتو میخوره خودت ترنجبین بخور عزیزم
قطره بیلی ناسترم خوبه

والادخترمنم ۹بوددکترگفت بروخونه فقط زودرودبهش شیربده اوکیه ،اگه حس کردی زردشده بیارش ببینمش

۹ نیاز ب بستری نداره ولی باید لباس خنک و شیربدی تادفع بشه الان چندروزش؟ باز چک کن همین یبار کافی نیس

یکم بالاس خنک نگهش دار تندتند شیر بده شاید دستگاه نخاد

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی