خانوما کسی میدونه این ازمایشو؟

تصویر
۴ پاسخ

ببر دکتر ببینه Alk p یکم بالاست شاید ازمایش دقیق ترس بنویسه یا سونو بفرسته

مشکل کبدی یا صفرایی نداشتی؟! یا سنگ صفرا

اااا درست بگی که درست دارم میگم
قندت از حد نرمال پایینتر

چند سالتونه؟! افت قند دارید

سوال های مرتبط

مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سپــهر 🐣 مامان سپــهر 🐣 ۲ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد