خانوما جواب ازمایشو کسی متوجه میشه بگه

تصویر
۲ پاسخ

ازمایش چیه این

فاکتور های تونیتون خوبه و کم خون نیستید۰ انزیم اای کبدیتون هم نرماله یه مقدار کم باکتری داخل ادرار هست که احتمالا ازمایش کشت ادرار بدن برای بررسی عفونت ادراری

سوال های مرتبط

مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سپــهر 🐣 مامان سپــهر 🐣 ۲ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی