۳ پاسخ

نگران نباش تو بارداری شنیدم بالا میره حالا زودتر به دکتر نشون بده انشالله خیره ❤

سطوح بالای فیبرینوژن ممکن است نشان دهنده التهاب، بیماری قلبی عروقی، سکته مغزی یا خطر بالای اختلالات لخته شدن خون باشد

فیبرینوژن بالاس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۳ ماهگی