من31 هفته ام رفتم 1700بود دکتر گفت خوبه
من ۳۱ هفته ۱و۳۰۰ بود گفت خوبه
من ۳۱ و ۳ ۱۷۰۰ بود گفتن خووبه
یخورده کمه
تغذیه ات درست کن
بادوم و تخم آبپز و سینه مرغ و گوشت و زیتون بیشتر بخور
من ۳۲ رفتم ۱۸۰۰ بود گفتن نرمال رو به پایینه
بله کمه من ۳۳هفته ۱۹۷۰بود گفت کمه
یکم فکر کنم کمه چون من ۳۰ هفته و ۳ روز ۱۶۴۰ بود
من ۳۰هفته و۶روز ۱۷۰۰بود
عزیزم میشه بی زحمت بگی چجوری وارد چت جی بی تی میشی برنامه است یا سایت ممنون میشم؟
32باید 2کیلو باشه
مگه چت جی بی تی کار میکنه چرا برای من کار نمیکنه بس
بابا من بدنیا اومده بود ۲۵۰۰وزنم بود تازه طبیعی ام بدنیا اومد سر تایم بدنیا اومدم درست وزنم کم بود ولی سالم بودم مهم سلامت بچه است که ایشالله سالم باشه
خوبه مال من 31هفته1300
آره چت جی پی تی اشتباه میکنه
نه کم نیس که
چت جی پی تی من تو هفته ۲۸ که وزن بچه حدودا ۱۲۰۰ هست به منی که وزن بچم ۱۰۵۲ بود گفت نرماله
در صورتی که دکتر گفت کمه لیدی میل داد بهم🤣
خیلی کمه عزیزم ولی اشکال نداره یکم تغذیه تو خوب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.