خانما پسرم خیلی نفخ میکنه .چی خوبه براش ؟

۲ پاسخ

توی غذاهاش زیره بریز

قطره دایمتیکون هر ۱۲ ساعت نیم سیسی
یا شربت گرایپ واتر

سوال های مرتبط