در مورد سوالت چیزی نمیدونم متأسفانه اما میدونم قنداق رو برعکس بستی
باید دست رو ببندی و پاها رها باشن
خیلی محکم نبستی
گناه داره
ببلاک بهتره
ببلاک کامفورت مناسب بچه هاییه که کولیک ویبوست دارن
الهی 😍 خوب کردی بستی من خودم دوتا بچه هامو بستم پاهاشون صاف اما یکی فامیلامون میگفت نبند من گوش نکردم خودشم بچشو نبست پاها بچه یجوری شده میزاره پاهاشو جفت هم یجوریه
پسر منم کولیک داره دکترش گف نان کامفورت بدم مخصوص بچه های دلدرد
من ببلاک میدم راضی ام
ببلاک کامفورت برای کولیک خیلی خوبه
من چند بار به این عکس نگاه کردم دلم رفت اصلا سیر نمیشم خیلی ناز خوابیده😍😍
وای خدا چه جوجوی نازه چه قشنگ خوابیده صورتشو گرفته
آپتامیل و نان خیلی نفخ میاره
برای بچه های کولیکی ببلاک از همه بهتره راحتتر از آپتامیلم پیدا میشه ولی خب وزن دهیش بع اندازه آپتامیل نیس
در مورد سوالت تجربهای ندارم که کمکت کنم ولی عزیزم اگه بلد نیستی قنداق کنی میتونی قندان چسبی بگیری اینجوری بچه اذیت میشه
گلم کارت درست بود بستیه بچه راحت میخواب منم میبندم فردا پاهاش اکر کجه در بیاد خوب تا ۴۰ روز من میبندم اونم نه هروز یکی روز در میون
اپتامیل پرو بگیر
وزندهی نان بهتره ولی ببلاک سبکتره
یا خدااااا یا خدایاااااا بابا بازش کن گناه داره
عزیزم بازش کن واقعا دیگه رد شده اینکار
خودمون میگه میتونیم اینجوری بخوابیم فقط دستاشو خیلی آهسته زیر پتو که میندازی نگه دار
گناه داره
پاهاشو نبند
قنداق الان فقط دستو اجازه میدن اونم نه محکم
چرا میخای عوض کنی ؟
ببلاکو نمیدونم اما نان اصن برا بچه های کولیکی خوب نیس همش نفخه بچه اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.