۷ پاسخ

هر روز میرم پیاده روی یه روزایی به زور خودو کشوندم تو خیابون و بیحال راه رفتم الان بهترم، سعی میکنم هر روز کتاب بخونم

تنها راهش اینه که یک تایم اختصاصي برای خودت داشته باشی، حالا میتونه ورزش باشه، کتاب یا هر چیزی

نخواه که افسرده باشی ببین چه کاری حالتو خوب میکنه انجام بده خرید برو پارک برو پیاده روی برو به چیزای قشنگ فکر کنم به روزای خوب به آرزوهات

برو باشگاه
باشگاه خیلیی جوش مثبته عالیهههه

من از تراپیست کمک میگیرم ریشه افسردگیمو میفهمم بعد مطابق اون پیش میرم برای هر کسی متفاوته عزیزم

خودت بزن ب بی خیالی دنیا دو روز
اگه شرایطش داری برو باشگاه کتاب بخون با فامیل و دوست برید پارک

هیچی احساس عذاب وجدان نسبت به بچمو تو خودم تقویت میکنم بعد دیگه مجبورم ادامه بدم بپزم بشورم ببرم بیارم

سوال های مرتبط