خدا کنه اتفاقی برای هیچ کس نیفته🤲🏻
کدوم سمت هستین؟
ما تو شرقیم خیلی پایین پرواز میکردن.صداش از خود انفجار بدتره والا🥲
سه تا زد چقدر بلند بود
آره از بالاسر ماهم رد شد
دوجا رو هم زدن
صدای بدی میده
خیلی جالبه من چشامو بسته بودم خدا لعنتشون کنه فقط خواستن مردم و بترسونن
وای تامیگیم نیستن پیداشون میشه بالاسرمونه منم سکته کردم
آیه الکرسی بخون.ذکر الله و اکبر بگو
عزیزم نوشین جون خوبین گلم 😔😔
من خیلی میترسم😭😭😭😭
هییییی خدا خداحفظتو کنه
خیلی وحشتناک بود دلتنگ روزای بدون جنگم
خیلی مراقب باشید
امیدوارم ک تنتون سالم باشه و از این روزا ب سلامتی بگذریم همه
من تجربه ندارم واقعا چون سمت ما خبری نیست
اما میدونم ک خیلی وحشتناکه⚘️
ان شاءالله که بخیر بگذره اتفاقی واستون پیش نیاد
عزیزم جنگنده چیکار میکنه ؟؟
حالا امشب که ما برگشتیم تهران اینا هم اومدن 😐
😭😭😭
خدا پشت پناهتون🥲
منم شوهرم و پسرم بیرونن
سکته کردم
یه هفته ست برگشتم تهران تو این یه هفته صدا جنگنده نیومد اصلا نشنیدم
الان ری د م به خودم بخدا تمام بدنم رعشه گرفته قلبم داشت تندتند مبکوبید با دخترم رفتیم حموم😭
آره الان از بالاسرمون گذشت دارم میلرزم
کرج هم بالاسرمونه وحشتناک
ماهم کرجیم داریم داره میچرخه همینجور
خدا حفظتون کنه ایشالله درپناه خدا باشید
اره اینجام هست نمیره همینجوری چرخ میزنه بمب میندازه. خدایا بسه دیگه
اره اینجام هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.