سلام مامانا میگم میشه قطره آد رو با شیر قاطی کنم بدم؟؟

۷ پاسخ

آره عزیزم میشه من از دکترش پرسیدم گفت اشکال نداره و من تا ۴ مهگی میدادم
ولی الان دوماهه میریزم تو قاشق با قاشق بهش میدم راحت تره

بچه منم بالا می‌آورد یا همشو تف میکرد
الان فقط با صبوری قطره قطره بهش میدم میخوره

من باشیرخودم قاطی میکنم بعدمیریزم توسرشیشه می خوره

من صبحا تو شیرش قاطی میکنم میدم

من قاطی شیرش میکنم میدم مشکلی نداره

آد چی میدی؟ دختر من اد پرتغالی و خیلی دوس داره شاید طعمش و‌عوض کنی بالا نیاره
پستونک دارو‌خوری بگیر واسش خیلی خوبه

نه
بریز توی سرشیشه بده بخوره

سوال های مرتبط