۴ پاسخ

والا ما هم همینیم

دقیقا منم تو همون مرحله هستم حتی شدیدتر

فکر کنم اکثر بچه ها مخصوصا پسرا همین جور باشن چون پسر خودمممم همینه

هممون درگیر لج بازیشون هستیم🤕🤕🤕
من انقدر از ظرفام‌ سر همین لج کردنای دخترم شکسته
بعد دختر من با مادربزرگاشم لج می‌کنه
هی می‌ره جلوشون میگه دوستون ندارم
نوه شما نیستم
نیاید خونمون و...😩

سوال های مرتبط