۴ پاسخ

پسرم هر دوساعت ۹۰ تا میخورد دکترش گفته بود زیر دوساعت بهش شیر نده بین هر وعده دوساعت فاصله باشه تا قبلی هضم بشه و بالا نیازه اگه زود زود بدی بالا میاره و میشه رفلاکس

سلام هر ۲ ساعت ۶۰ سی سی
یا هر ۳ ساعت ۹۰ سی سی
از کم کم دادن بهش شروع کن تا معدش بزرگ بشه وزن بگیره
میگن شیر خشک آپتامیل خیلی خوبه سبک هست

دختر من ۶۰ تا میخوره

زیاد نده باید بیینی خودش چقدر میخوره بیشتر از اونی ک میخوره ب زور بدی بالا میاره من پسرم دوماهش بود ۹۰ تا میخورد الان۱۲۵ تا میخوره بعضی وقتا ک ده تا بیس تا میموند ب زور میدادم بهش بالا میاورد منم دیگه ندادم هرچقدر میموند میرختم بره

سوال های مرتبط