وای از این ازمایش😩
خدایی سخته
اون پودرش که دیگه بدتر 🥴

تصویر
۱۰ پاسخ

کجا رفتی ازمایش عزیزم خوب بود؟؟

موقع دخترم نتونستم نگه دارم بالا اوردم
تو آزمایش نوشت عدم تحمل گلوکز
روز بعد با صبحانه آزمایش دادم🤦🏻‍♀️

چخبره دوتا؟😵‍💫😵‍💫

این آزمایش واسه چیه؟

منم اتفاقا تو ازمایشگاهم از من ۴ مرحله ای نوشته🤕

چرا ۲تا دادن به شما از من یکی دادن
ولی آره از بس شیرینه من هنوز طعمش از یادم نرفته

برای من فقط معطلیش سخت بود وگرنه با پودرش اوکی بودم

چرا دوتا دادن برا من دیروز یکی دادن

چرا دوتا 🤦🏻‍♀️😐

خداروشکر دکتر گفت نمیخواد بدی😂

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
maryam maryam قصد بارداری