کجا رفتی ازمایش عزیزم خوب بود؟؟
موقع دخترم نتونستم نگه دارم بالا اوردم
تو آزمایش نوشت عدم تحمل گلوکز
روز بعد با صبحانه آزمایش دادم🤦🏻♀️
چخبره دوتا؟😵💫😵💫
این آزمایش واسه چیه؟
منم اتفاقا تو ازمایشگاهم از من ۴ مرحله ای نوشته🤕
چرا ۲تا دادن به شما از من یکی دادن
ولی آره از بس شیرینه من هنوز طعمش از یادم نرفته
برای من فقط معطلیش سخت بود وگرنه با پودرش اوکی بودم
چرا دوتا دادن برا من دیروز یکی دادن
چرا دوتا 🤦🏻♀️😐
خداروشکر دکتر گفت نمیخواد بدی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.