هیچی فقط با حرف ا و د و ب برا خودش یه چیزایی میگه.دددد بببب بووووو
دد،بابا،تعه
داغ ، آب ، بابایی وقتی گریه میکنه واسه من ماما بعضی وقتا دد قبلا خیلی حرف میزد دایی میگفت الان نمیگه خیلی چیزا میگفت نمیگه
گگ
بابا
به به
ت ت
اَووو( ینی چیزی افتاده از دستش بهش بدیم)
اوپ اوپ( رمز عملیات تخریبشه)
بابا
ماما
ده ده
نه
اب
ماما .د د.ب ب .اه
میره بغل باباش میگه ماما ای ماما بابا میگه دد ننه به به
هیچی
یه صداهایی درمیاره ولی ارادی هیچ کلمه ای نمیگه
فعلا برام خواب نذاشته پدسگ میاد روم راحت لش میکنه و موهامو میکشه یا به صورتم میزنه از کله سحره
بچه پررو
بابا_ماما_ببه_ممه_دده_اده_ ژاژنین(نازنین منظورشه) اره_ده_
دردر ماما بابا دست ننه دال ( دالی😁) به به
بابا ، ماما ،نه نه ،ده ده ، بابم ، اوباما😂😂
جیزه ننه دردر
بابا بده اه اه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.